خدا رو شکر پسر خیلی خوبی داریم
هر جا می روم مایه افتخار است
خوش مشرب و اهل تعامل و روابط عمومی خوب
هر چند مقداری اهل خرج کردن است اما انصاف در خرید دارد و به خود اجازه زیاده روی نمی دهد.
خوب یاد می گیرد و خوب یاد می دهد.
خدایا شکرت
دکتر سید محسن هاشمی...ما را در سایت دکتر سید محسن هاشمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: سه شنبه 3 فروردين 1400 ساعت: 17:24